weakdays...

6.06.2010

assalamualaikum...

minggu ni cam laen sket...
bos hari-hari masak sup...
sup daging ada,sup tulang ada...
mungkin sebab aku tak berapa nak sehat...
bos sangat memahami...
terima kaseh bos!

elaun pon dah masuk...
tiada lagi masalah duit skrang...
tapi lagi dua minggu je nak abes kan praktikal...
kemudian fikir nak sambung...
cuma pening tentang laporan praktikal ngan proposal thesis...
dan juga bagaimana mahu abeskan duit elaun yang banyak ini!(alhamdulillah)

oh,ni antara kerja-kerja aku yang aku buat saja-saja memenuhi ruang masa...
percubaan untuk merender kereta idaman laki-laki...

campur1

3a copy

2a copy

1a copy

ini pula percubaan untuk merender kereta idaman diri sendiri...

campur2

AHAI copy

coope1 copy

p/s:saya suka render!

5 comments:

eJAI said...

wei..elaun banyak?jom ar kuar minum..

smart ar render tuh..kete tu pun camne ko leh design ikut yg real? ape nama render tu?

mmsyah said...

yelah nak kuar minom ngan ko...
dah 4thn aku cuba nak kuar ngan ko...
ak rasa xpnah berjaya lagi lah...

xde lah smart mana jack.biasa2 je...kerkythea.ko cari lah.syok beb!

Anonymous said...

peh die main 3d render siot....sketchu suda

mmsyah said...

tu sketchup la nadz...
pastu masuk kerkythea...
saje2 je nak render...

Anonymous said...

tu la ak ckp x yah wat render...sketchup plain je...

render orang la plak...aritu ak lmpk kt tenet ada orang render orang doh...lampak real lk...mn la die crk material kulit rg