pengenalan

12.11.2007



bismillahirahmanirahim

seperti yang tercatat dalam surat beranak dan kad pengenalan aku, dan kepayahan ayah dan ibu aku memikirkan nama aku sebagai mohd mansur syah bin abd hashim.kawan-kawan aku sering memanggil mansur sebagai nama panggilan.namun ada segelintir yang memanggil man sebagai ringkasan.aku tak kesah sangat.cuma kawan-kawan yang seringkali memanggilku man selalunya rapat dengan aku.

kuala lumpur telah menjadi tempat tinggal aku selama 20tahun ini.aku jarang sekali berpindah-pindah.jika ada pon,sekadar dalam 1 kawasan.skrang ni aku tinggal di taman pandan indah.rumah flat.tapi penuh dengan kemudahan-kemudahan awam yang seringkali menjadi kegilaan penduduk ibukota ini untuk menuju kemana-mana destinasi.belakang umah aku ada LRT Chempaka.kalo jalan sikit kat depan tu,ada tempat nak tunggu bas yang boleh ke ibukota kl.aku jarang sekali untuk naik bas sekarang ni.maklumlah..dah besar.ada moto sendiri.bole merempit laju-laju.dulu-dulu waktu sekolah menengah,selalu juga aku naik bas kat situ.nak pegi sekolah.tu pon waktu kegilaan kat basikal dah abes.kalo tak,pergi mana-mana pon aku naik basikal.tak kesah la mandi kolam ke,pergi sekolah ke,pergi mati ke.erk...hahahaha...gurao-gurao.. :D

sebenarnya aku takde topik yang menarik untuk diceritakan.tu yang campur-campur kat sini.takpela.nanti aku cuba untuk spesifikkan apa yang aku nak sampaikan.emm...untuk setakat ini bagi kali ini.harap maaf kalau bahasa aku agak skema.aku buat camni sebab nak kasi senang paham dan baca.oklah.sehingga berjumpa lagi.wassalam

mmsyah
0428
11122007

1 comment:

Anonymous said...

yosh..................brother ni buat blog la..........