mari belajar bersama pali...

12.13.2009

assalamualaikum....

cuti adalah cuti...
aku dah bosan sangat cuti,jadi aku pon mengambil langkah berjaga-jaga dengan membuat perkara yang berfaedah.

berbekalkan ilmu yang diturunkan pali kepada aku, aku pon mencuba nasib untuk menjadi yang terbaek. tapi pali lagi terbaek la. siap ley wat timbul-timbul. apatah lagi kalo wat cam aku ni. pastinya beliau buat dengan tenang dan bersahaja. nama pon cikgu. papepon trima kaseh la kat pali kerna menjadi cikgu buat aku. maaf sekiranya anak muridmu ini banyak bertanya. aku hanya mempraktikkan kata-kata "malu bertanya sesat jalan" walaupon sekarang ini ada google. nikmatilah hasil kerja aku yang tak berapa nak berhasil...

wassalam...






7 comments:

teddybearhijo~ said...

buat seniri ori dr plannya kah?

bagus! berusaha. kwn2 kat sini sume teror gile render, vray la ke hape macam2... ako idak reti pon jugak. wakaka...

gambate neh! jadik akitek hebat. =)

eJAI said...

gune software ape tuh??

xbaek menunjuk man...kehkehkeh

mmsyah said...

teddy-wat sendiri dari pelan la...apa lg...ameen...
ejai-microsoft.pe plak menunjuk nye mior?nak blaja meh sini...

eJAI said...

microsoft?tu je?

microsoft byk bai..xkan excel kot..

mmsyah said...

susah la cenggini...orang suruh jumpa xmo...

cikda said...

kedekot la cik mansur ni..
ckp aje la microsoft ape..kn blh d download je..xbek kdekot ilmu..hee~~

mmsyah said...

bkn kedekot la...
suke2 je cakap orang kedekot...
orang nak pancing die suruh jumpa...
dah lama xjumpa beliau...