aku ke jogja!

12.23.2008

hari ini aku sakit,

hari ini aku demam,

hari ini aku batuk,

hari ini tekak aku loya,

hari ini kepala aku pening...

tapi takpe.aku sebenarnya dah lama tak merasai nikmat kesakitan.hahhaa.bukan meminta nak sakit selalu.tapi ianya kan lumrah kehidupan.biasa lah.mana ada orang xpernah sakit.dan aku bersyukur aku dapat rasa.secara otomatik,penyerahan diri pada pencipta dapat ditingkatkan.tak gitu mior?opss..ejai?hahaha...

dalam sakit-sakit aku ni pon,aku gumbira.kerna ia menunjukkan aku masih manusia biasa.tak kebal.bila-bila aje boleh kena sakit.kalau kebal pon buatpe,nanti nak potong rambut susah.hahaha.apa aku merepek ni?

sebenarnya aku nak crite tentang pemberian kawan aku.semalam,waktu ak tgh tak berapa nak sehat tu aku keluar la juga.nak kasi aktif skit badan ni.asyik terperap pon tak guna juga.dia bagi aku t-shirt.wow!bukan calang-calang t-shirt yang aku dapat ni.dari indonesia tu...

ha...amacam?menarik x?kalo aku pakai,sure orang ingat aku dah pegi ke jogja.apa-apa pon,ribuan terima kaseh la untuk kawan aku tu.ingat juga saya disini ye.hehehe.ha,ni last skali.aku selitkan sedikit pantun yang ada pada tag baju ini...

mata

tentu bukan semata-mata

buat memata-matai

mata

yang pertama-tama

justru untuk mengamat-amati

(amati Djokdja lewat oblong berlogo mata)

wassalam

No comments: