virus!!!

12.25.2008


ha...tu je nak crite.

sebenarnya aku dah penat nak format-format ni.yela.benda tu leceh.sebab banyak benda nak kena install.lagi-lagi dengan kesihatan yang tidak menyenangkan.adeh...

tapi aku mula perasan,memang terlalu banyak virus-virus di alam maya ini.terlalu banyak.time aku scan waktu pc aku kena virus,xmo bersepah plak die punya virus.dah delete pon,bila scan balek ada lagi.sakit hati btol.last-last kemuncaknya,pc ak xley idop.perghhh...mmg panas ahh.jd,dengan hati terbuka aku pon mula la buat benda yang busan ni lagi.ish3...

wassalam

p/s:maaf mengabiskan masa korang.aku tension.hahahha!!!

5 comments:

eJAI said...

kau tension knapa kami yg kena??

mmsyah said...

ak xmarah kat ko la ejai...

SARAH SHAMSUDIN said...

aku dah lama berkongsi hidup dgn virus.relax je..:P

cacen86 said...

hihih....komen sarah ni besh...:)

mmsyah said...

oh yeke?tp ak xbiasa.xbule...nnt temprature ak naek.bila temprature ak naek,ak masak kentang tanpa kuali...